Bónusz: e-book hírek, ajánlások, köztük ingyenes letöltési hivatkozásokkal

Hírek, tippek az IT és telekom világából

Hírek, tippek az IT és telekom világából

OpenOffice Base: Adatbázis létrehozása

2017. október 29. - Mercator

Az OpenOffice Adabas típusú adatbázis-kezelőt használ, amely elérhető Windows, Linux, Solaris operációs rendszerek alatt is. Az adatbázis létrehozása előtt a Windows Intézőjében keressük meg (vagy hozzuk létre) azt a könyvtárat, ahol az adatbázist el akarjuk helyezni. Új adatbázist létrehozhatunk bármelyik OpenOffice program megnyitása után, a Fájl menü Új/Adatbázis parancsával. Ugyanerre használható a Standard eszköztár Új gombmenüjéből kiadható parancs, vagy ha már fut a Base program, a Ctrl+N billentyűkombináció.


openoffice_base_33_adatbazistunder.jpg

Ha a programot utolsó használata után szabályosan zártuk be, akkor a következő indítás is az ábra szerinti Adatbázistündért jeleníti meg. Itt válasszuk az Új adatbázis létrehozása rádiógombot, majd kattintsunk a Tovább gombra!

A második párbeszédpanelen válasszuk az Igen, regisztrálom az adatbázist választókapcsolót, ha az adatbázist más OpenOffice alkalmazásból is el akarjuk érni. Ha az adatbázist csak a Base adatbázis-kezelőben szeretnénk elérni, akkor válasszuk a Nem, az adatbázis regisztráció kihagyása rádiógombot!

Bővebben

A bejegyzés trackback címe:

https://ict-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr5113113660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása