Bónusz: e-book hírek, ajánlások, köztük ingyenes letöltési hivatkozásokkal

Hírek, tippek az IT és telekom világából

Hírek, tippek az IT és telekom világából

Excel: Összegzés táblázatban

2017. november 24. - Mercator

Az Excel 2013-tól a táblázathoz (listához) szintén adhatunk összegsort, azonban itt ezt külön, művelettel támogatják. Az összegsor beszúrásához jobb egérgombbal kattintsunk a táblázatba, majd adjuk ki a helyi menü Table / Totals Row parancsát, vagy jelöljük be a Table Tools – Design szalag Total Row(Összegsor) jelölőnégyzetét, illetve nyomjuk meg a Ctrl+Shift+T billentyűkombinációt! A táblázat utolsó sorát követően megjelenő összesítő sor egyik cellájára kattintva megjelenített legördülő listából választjuk az összegző függvényt (lásd a következő ábrát).

excel_2013_lista_osszegzese.jpg

Az összegző függvények a korábbi AutoSzámolás funkciónak felelnek meg. Az összegzést a helyi menü Table / Totals Row elemével, vagy a Total Row jelölőnégyzet törlésével, illetve a Ctrl+Shift+T billentyűkombináció megismétlésével kapcsolhatjuk ki. Ezek a műveletek az összes oszlopra megszüntetik az összegsort, ezért inkább összegzett oszloponként, a legördülő lista None – Nincs – elemét alkalmazzuk, mert így a többi összesítés még használható marad. Csak akkor kapcsoljuk ki az összesítő sort, ha a végleges megszüntetés a szándékunk.

Bővebben

A bejegyzés trackback címe:

https://ict-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr3213363715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása